Faktatexter i barnbok

Nu har jag läst alla de 5 sidorna med faktatexter och bilder om inka i barnboken som biblotikarien gav till mig då jag sa att jag ville ha en bok som inte var svår att förstå sig på. Tack tack för den, en bok med mer bilder än text - Hon tyckte nog att jag såg yngre ut än vad jag är. Men jag förtod i alla fall vad det var jag läste, men jag vet inte det kanske inte var så mycket fakta att hurra för om jag ska få ihop tre sider.. Men en början och jag har fått ner lite punkter som jag kan leta lite mer fakta om.

Det känns ändå som att jag har lyckats göra lite vett av denna söndakväll nu. Snart blir det sängen!



adaytoremember ♦ e  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0