Söndag

Söndag kväll får mig alltid att tänka på allt som jag borde göra inför den kommande veckan, den får mig också att tänka på allt som jag borde ha gjort under helgen.. Denna söndagkväll är inget undantag, men nu har jag i alla fall lyckats sätta mig med religionen. Ska läsa igenom ett par sidor i en bok som jag har lånat, så får vi hoppas att de ger mig lite inspiration till att skriva sen.

Jag har tänkt på en sak, jag har skirvit en enda uppsats under mina tre år på gymnasiet. När jag gick i nian och fick massa läxor fick jag alltid höra att gymnasiet kommer att vara mycket jobbigare med ännu fler läxer och uppsatser - Men jag kan inte hålla med om det. Jag valde nog rätt skola om man inte vill behöva plugga. Fast nu när jag har läxer och uppgifter som ska göras hemma får jag ångest över det, jag vet ju inte hur man gör .. Jag har glömt bort hur det är att jobba under pressen att på tisdag skall de vara klart! 


 
adaytoremember ♦ e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0