Planering

Min planering för dagen:

• Vakna, dusch + fix
• Skolan
• Träning
• Promenad hem
• Sova

Denna dag ser ut som de flesta dagar gör för mig nu för tiden .. Börjar tröttna lite på det, hinner ju inte med så mycket annat precis. Men i skolan däremot så skall jag hinna med det ena och det andra. Måste få klart den största av mina konstruktioner till yrkesbeviset, så att jag imorgon kan prova delar av arbetet för att se om det kommer att funka. Vi i klassen ska även bli fotade på något roligt vis så att vi kan ge ett minne till alla våra lärare när vi slutar. Detta kanske inte låter så mycket men kan lova att jag kommer att vara syselsat i alla fall hela dagen!

adaytoremember ♦ e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0