Kvällens alternativ

Kalaset är slut och jag är så mätt så jag skulle kunna spy .. Men det fanns ju så mycket gott och jag var ju bara tvungen att smocka i mig lite av allt, eller kanske snarare för mycket av allt. Men nu är det kväll och frågan är ju vad händer, vad orkar jag och vad känner jag för?
Det är studentfest här i stan vilket jag vill gå på, men som student så är jag fattig och har inga pengar till det. Den här gången har jag verkligen inga pengar heller, annars brukar jag ju alltid kunna fixa det på något vis genom att ta från de jag sparat. Men i denna stund har jag ingenting sparat heller ..

Får lite panik över tanken, inga sparade pengar och inge jobb.

Men bara för att jag inte har några sparde pengar så kan jag ju inte bara sitta hemma och deppa över det, får ju bara uppleva den här dagen en gång så nu jävlar ska jag ta vara på den!




adaytoremember ♦ e


Kommentarer
Postat av: D A N I E L A ♥

- okej har svårt för att välja:)

2010-04-25 @ 01:14:18
URL: http://danielas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0